هاب‌اسپات از هوش مصنوعی برای آسان‌تر کردن بازاریابی و فروش استفاده می‌کند.

## هوش مصنوعی جدید HubSpot، Breeze: آینده‌ی CRM را متحول می‌کند؟

HubSpot، یکی از ارائه‌دهندگان برتر نرم‌افزارهای CRM، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود را با مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی به نام Breeze ارتقا داده است. این شرکت Breeze را در سراسر پلتفرم HubSpot ادغام کرده و در کنفرانس Inbound و رویداد Spotlight پاییز 2024، نحوه افزایش بهره‌وری و کارایی با این ویژگی‌های جدید که در حال حاضر در نسخه بتا هستند را نشان داده است.

با توجه به تحقیقات HubSpot، 90 درصد از مدیران اجرایی هوش مصنوعی را در سیستم‌های خود ادغام می‌کنند. این نشان می‌دهد که Breeze و ابزارهای آن فرصت‌های زیادی برای ایجاد تغییر دارند. Breeze به طور خاص برای گسترش توانایی تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات مشتری با هوش مصنوعی طراحی شده است. این در حالیست که برخی از افراد در این زمینه‌ها هوش مصنوعی را بیشتر یک اختلال نسبت به یک ارتقا می‌بینند. برای رفع این شکاف در علاقه، HubSpot Breeze را به عنوان یک راه حل هوش مصنوعی آسان و سریع معرفی می‌کند که به جای تغییر اساسی در کار موجود، با داده‌های مشتری ادغام شده و پاسخ‌های عملی ارائه می‌دهد.

Breeze شامل چندین ویژگی هوش مصنوعی است که قرار است CRM ها و تیم‌هایی که از آنها استفاده می‌کنند را تقویت کند. چت‌بات Breeze Copilot از هوش مصنوعی به همراه داده‌های شرکت و Smart CRM HubSpot استفاده می‌کند تا به همه چیز از خلاصه کردن و تجزیه و تحلیل تعاملات خدمات مشتری تا تحقیق در مورد شرکت‌های رقیب و حتی طراحی محتوای تبلیغات و کمپین‌های بازاریابی کمک کند.

معرفی بیش از 80 ویژگی هوش مصنوعی در سراسر پلتفرم HubSpot، تعهد این شرکت به ادغام عمیق هوش مصنوعی در خدمات خود را نشان می‌دهد. این حرکت انعکاسی از تقاضای رو به رشد برای راه حل‌های یکپارچه هوش مصنوعی است که نه تنها وظایف را ساده‌تر می‌کنند، بلکه به کسب و کارها در دستیابی به نتایج سریع‌تر و impactfulتر کمک می‌کنند.

عامل‌های Breeze

عامل‌های Breeze متخصصان مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که برای کمک به کاربران در اتوماسیون گردش کار طراحی شده‌اند. 4 نوع مختلف از این عامل‌ها در دسترس هستند که می‌توانند در پیاده‌سازی استراتژی‌ها و استقرار محتوا را اتوماتیک کنند. عامل‌های محتوا، رسانه‌های اجتماعی، جستجوی مشتریان و عامل‌های خدمات مشتری قرار است جنبه‌های خسته‌کننده‌تر یک پروژه را مدیریت کنند یا تیم‌ها را برای تمرکز بر روی تصویر بزرگتر، تکمیل کنند.

به عنوان مثال، عامل محتوا متن وب‌سایت، وبلاگ‌ها، مطالعات موردی و حتی پادکست‌هایی را مطابق با صدای برند می‌نویسد. در همین حال، عامل رسانه‌های اجتماعی کار مشابهی را برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهد. این عامل با تجزیه و تحلیل خروجی و اهداف فعلی شرکت، برای تعامل با مخاطبان مورد نظر اقدام می‌کند. بازاریابان می‌توانند با این عامل‌های هوش مصنوعی بدون اینکه درگیر کار دستی نوشتن و برنامه‌ریزی پست‌ها شوند، یک حضور قوی برای برند خود ایجاد کنند. توانایی تولید محتوایی که با صدای برند یک شرکت همسو باشد، به ویژه برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد روابط شخصی‌تر با مشتریان خود هستند، بسیار مهم است.

برای تیم‌های فروش، عامل جستجوی مشتریان به تحقیق و شخصی‌سازی ارتباط با مشتریان بالقوه می‌پردازد. این عامل حتی می‌تواند زمان ارسال پیام‌های خود را طوری تنظیم کند که به بهترین نحو به مخاطب برسد. در همین حال، مشتریان فعلی می‌توانند در هر زمان با شرکت تماس بگیرند و با عامل خدمات مشتری هوش مصنوعی برخورد کنند. این عامل با استفاده از پایگاه دانش و وب‌سایت شرکت، به سرعت به اکثر سوالات استاندارد پاسخ می‌دهد و در صورت لزوم مشتری را به یک عامل انسانی منتقل می‌کند.

اگر این ابزارها مطابق ادعای HubSpot عمل کنند، این ابزارها و ویژگی‌های مشابهی که توسط رقبای آن توسعه یافته‌اند، احتمالاً به طور گسترده در میان CRM ها پذیرفته و استاندارد می‌شوند.

A screenshot of the HubSpot CRM interface

مجله خبری تکنولوژی و موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *