## انقلابی نو در هوش مصنوعی: پلتفرم Agentforce از Salesforce
Salesforce با عرضه عمومی پلتفرم Agentforce خود، به گفته خود، نسل جدیدی از هوش مصنوعی را برای کسب و کارها به ارمغان میآورد.
این پلتفرم که اولین بار در رویداد Dreamforce 2024 در اوایل سال جاری رونمایی شد، راهی نوین برای شرکتها برای توسعه و ساخت عاملهای هوش مصنوعی ارائه میدهد.
Salesforce امیدوار است که Agentforce با ارائه تجربهای واقعاً هوشمند و شخصی به مشتریان، از چتباتهای فعلی و ابزارهای co-pilot فراتر رود.
مارک بنیوف، رئیس و مدیرعامل Salesforce، میگوید: “Agentforce در حال بازتعریف امکانات در کسب و کار و فراتر از آن است و عصری نو از فراوانی هوش مصنوعی و نیروی کار نامحدود را آغاز میکند که هر کارمندی را تقویت میکند، ارتباطات عمیقتری با مشتریان برقرار میکند و رشد و سودآوری بیسابقهای ایجاد میکند.”
“Agentforce که بر روی پلتفرم قابل اعتماد و کاملاً قابل تنظیم Salesforce ساخته شده است، به طور یکپارچه دادهها، متادادهها، مدلهای هوش مصنوعی، جریانهای کاری، امنیت و برنامهها را ادغام میکند. Agentforce همان چیزی است که هوش مصنوعی برای رسیدن به آن طراحی شده بود.”
مجموعه اولیه عاملهای هوش مصنوعی Salesforce بر روی نقشهایی مانند نمایندگان فروش، نمایندگان خدمات، خریداران شخصی و مربیان فروش متمرکز خواهد بود. شرکتها میتوانند این عاملها را برای نیازهای خاص خود به سرعت ویرایش یا شخصی سازی کنند.
Agentforce به گونهای طراحی شده است که مراحل اولیه یک تعامل را قبل از تولید خلاصهای برای بازبینی و انجام مراحل بعدی توسط یک عامل انسانی انجام میدهد. Salesforce میگوید این پلتفرم به کارگران انسانی امکان میدهد بر روی کارهای ارزشمندتر تمرکز کنند.
علاوه بر مجموعهای از عاملهای آماده استفاده بر اساس موتور استدلال Atlas Salesforce، مشتریان میتوانند با استفاده از ابزار ساز کم کد خود عاملهای شخصی سازی شده را نیز مستقر کنند.
Salesforce تایید کرده است که قیمت Agentforce Service Agent از 2 دلار برای هر مکالمه شروع میشود.
در کنار این خبر، این شرکت تحقیقات جدیدی را منتشر کرد که ادعا میکند مصرفکنندگان میتوانند تا نه ساعت برای حل یک مشکل با خدمات مشتری ارتباط برقرار کنند و این امر منجر به ناامیدی و رها شدن خریدها و تعاملات میشود.