## یوتیوب با معرفی هدف جدید “بازدید وبسایت”، راهی ساده تر برای افزایش ترافیک وبسایت ها ارائه داد!
یوتیوب با ارائه ویژگی جدید “بازدید وبسایت” در گزینههای کمپین در یوتیوب استودیو، راهی ساده و مستقیم برای هدایت ترافیک به وبسایت ها از طریق تبلیغات پولی ایجاد کرده است.
به گفته یوتیوب، با استفاده از این ویژگی، یافتن مخاطبان هدف و تبدیل بازدید ویدیو به بازدید وبسایت بسیار آسان شده است. فقط کافیست اطلاعاتی مانند کشور و زبان هدف را وارد کنید تا تبلیغات شما آماده انتشار شوند. با گذشت زمان می توانید نتایج را دنبال کنید و تعداد بازدید وبسایت را در تب “تبلیغات” در یوتیوب استودیو مشاهده کنید.
این ویژگی جدید، رویکردی ساده و کارآمد برای افزایش ترافیک وبسایت ها را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد و با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی بیشتر، امکان اندازه گیری دقیق تر پاسخها را فراهم می کند.
یوتیوب تأکید کرده است که این هدف جدید را می توان در تبلیغات نمایش داده شده در شورت، فید اصلی و تبلیغات قابل skip در جریان ویدیو، با برچسب “حامی مالی” استفاده کرد. اما لازم به ذکر است که تبلیغات از reach و کشف ارگانیک کانال جدا هستند. به گفته یوتیوب، ” هر اشتراک و زمان تماشا حاصل از تبلیغات، برای برنامه همکاری یوتیوب محسوب نمی شود.”
گرچه Google برای کمپین های پیشرفته تر استفاده از Google Ads را توصیه می کند، اما این گزینه جدید ابزاری مناسب برای تبلیغات در مقیاس کوچک به ویژه برای خالقان و مشاغل که به دنبال جذب ترافیک از یوتیوب هستند، محسوب می شود.
این ابزار جدید می تواند به عنوان یک انتخاب مناسب در استراتژی های بازاریابی ویدیویی نیز مورد استفاده قرار گیرد.